----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- منم اکسیژن‌تراپی می‌خوام!
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 | 9:12 | نويسنده : افشین فتحی
 دانشمندان كانادایی هم بیكارند ها! رفته‌اند تحقیق كرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند كه:‌ «افزایش دی‌اكسید‌كربن در هوا، احتمال تولد نوزادان پسر را كاهش می‌دهد

1- شنیده می‌شود پس از شنیده شدن این خبر خانواده‌های بسیاری به سمت مناطق خوش‌آب‌و‌هوا رهسپار شده‌اند! البته ما هنوز نمی‌دانیم این افراد برای آنكه می‌خواسته‌اند فرزندشان پسر شود به مناطق خوش‌آب‌و‌هوا رفته‌اند یا اینكه چون خیال می‌كرده‌اند در آنجا گزینه‌های بیشتری برای خواستگاری از دخترشان وجود دارد به آنجاها رفته‌اند!

2- از این یافته دانشمندان كانادایی، می‌توان نتیجه‌گیری كرد كه پسران به مانند گل‌ها و گنجشك‌ها و پروانه‌ها لطیف هستند و در مقابل آلودگی هوا بسیار آسیب‌پذیرتر از دخترها می‌باشند!!

***

 

اصلاً نفس نکشید!

شاید این سؤال برای شما نیز به وجود آمده باشد، در یك روز كه شهر هوایش بسیار آلوده است؛ چه كاری را بایستی انجام دهید كه كمتر در معرض خطر باشید؟!

از نظر ما بهتر این است كه شما اصلاً نفس نكشید! با نفس نكشیدن فوقش بعد از دو دقیقه بیهوش می‌شوید و بعد اورژانس به سرعت در محل حاضر می‌شود و شما را به بیمارستان منتقل می‌كند و در آنجا به شما اكسیژن متصل می‌كنند و بدین ترتیب می‌توانید زنده بمانید! اما اگر در هوای آلوده تنفس کنید هزار جور بیماری می‌گیرید و آخر سر هم بر اثر منهدم شدن قلب، ریه یا حتی مغزتان به آن دنیا رهسپار می‌شوید!

***

ماسک اکسیژن برای مجسمه‌ها؟!

بابك مغازه‌ای كه كارشناس میراث فرهنگی است، درباره آلودگی هوا گفت: ‌‌«آلودگی هوا به‌شدت روی منظر و فضای بیرونی بناهای تاریخی اثر منفی می‌گذارد و به‌تدریج دچار تغییر رنگ و از بین رفتن جذابیت دیداری این آثار می‌شود.»

در همین راستا ما متوجه می‌شویم كه تا الان چقدر انسان بدی بوده‌ایم كه فقط به فكر خودمان بوده‌ایم، در حالی‌كه این مجسمه‌ها مهم‌تر از خود ما هستند! چیزی كه زیاد است انسان است! حالا فوقش چند نفر بر اثر آلودگی هوا به آن دنیا بروند! دوباره بعد از مدت زمانی كوتاه انسان‌های دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند! اما فاجعه وقتی رخ می‌دهد كه یك بنای تاریخی دچار تغییر‌رنگ شود، خط بیفتد یا رنگ فابریكش مورد خدشه قرار گیرد!

در همین راستا پیشنهاد می‌دهیم برای تمام این مجسمه‌ها ماسك اكسیژن در نظر گرفته شود تا یك وقت برایشان مشكلی پیش نیاید!

***

منم اکسیژن‌تراپی می‌خوام!

خوش به‌حال تهرانی‌ها! آن‌ها حالا می‌توانند پیش اروپانشینان و باقی شهروندان پز بدهند كه «اكسیژن‌تراپی» شده‌اند!

گویا آمبولانس‌هایی در 6 میدان اصلی تهران حضور دارند كه به شهروندانی كه به‌علت تنگی نفس به آن‌ها مراجعه می‌كنند «اكسیژن‌تراپی» می‌دهند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: