----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- درسال 2013چه انتظاری ازفناوری داریم
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 | 8:17 | نويسنده : افشین فتحی

در این مطلب مواردی را ذکر کرده ایم که کاربران تمایل دارند در سال 2013 میلادی شاهد آنها باشند. بسیاری ازاین مسایل در سال 2012 میلادی شکل گرفته اند و قرار است در سال جدید بیشتر پیشرفت کنند.

تبلت در مقابل کامپیوتر

وقتی آی پد های اپل، به ویژه آی پد مینی جدید توانستند بازار کامپیوترهای قابل حمل را قبضه کنند، تبلت های اندرویدی کمی خود را جمع و جور کردند. اما اصل داستان اینجاست که تبلت ها می خواهند همه بازار لپ تاپ ها را از آن خود کنند.

در سال 2013 چه انتظاری از فناوری داریم؟

ادغام نرم افزار و سخت افزار

یک گرایش جدید در دنیای فناوری در حال رخ دادن است: خط مش اپل که همه بخش های محصولات خود از سخت افزار گرفته تا سیستم عامل، اپلیکیشن، اکوسیستم های آنلاین و نرم افزارها را خودش می سازد در حال نفوذ به شرکت های دیگر است. در ماه اکتبر سال گذشته، مایکروسافت نخستین کامپیوتر خود، تبلت سرفیس را عرضه کرد. این شرکت به زودی نسخه دوم و قوی تر این تبلت را نیز در همین ماه معرفی خواهد کرد. البته اگر مایکروسافت بخواهد امسال تلفن هوشمند خود را نیز تولید و عرضه کند، نباید خیلی تعجب کرد.

گوگل نیز روند اپل را در پیش گرفت. در حال حاضر، گوگل که زمانی غول اینترنتی بود، یک گوشی موبایل هوشمند و دو تبلت با برند نکسوس دارد. این محصولات توسط خود شرکت گوگل ساخته نشده اند اما طراحی آنها به عهده گوگل بوده است. یعنی سخت افزار دستگاه ها به عهده شرکت هایی همچون ال جی و سامسونگ بوده است. وقتی گوگل شرکت سخت افزاری موتورولا موبیلتی را خرید، انتظار می رفت بیشتر در زمینه تولید محصولات پیشرفت کند.

تغییر تلویزیون ها

شرکت هایی همچون سامسونگ تلویزیون هایی تولید کرده اند که به اینترنت وصل می شوند و می توان در آنها ویدئوی اینترنتی پخش و نرم افزارهای تبلتی را اجرا کرد. البته این تلویزیون های هوشمند خیلی هم عالی نیستند و هنوز کاربران از آنها استفاده نکرده اند. شاید یک سالی طول بکشد تا این تلویزیون ها در میان عموم جای خود را باز کنند.

در سال 2013 چه انتظاری از فناوری داریم؟

گوشی های هوشمند ارزان تر

در دنیای پیشرفته فناوری، گوشی های هوشمند همه جا حضور دارند. اما همچنان بسیاری از آنها گران قیمت هستند و هر کسی از عهده خریدشان بر نمی آید. تازه اگر هزینه های جانبی آن همچون شارژ اینترنت را نیز حساب کنیم می بینیم که بسیار گران تر از آن چه تصور می کنیم برایمان تمام می شود. در حال حاضر گوشی های قدیمی قیمت های ارزان تری دارند. اما بیشتر کاربران تمایل دارند در سال جاری میلادی، گوشی های هوشمند جدید را با قیمت های پایین شاهد باشند.

در سال 2013 چه انتظاری از فناوری داریم؟

موزیک پلیرهای بهتر

دوستداران موسیقی و هنرمندان از فایل های فشرده موسیقی که این روزها در همه آی پادها گنجانده شده اند، چندان دل خوشی ندارند. آنها اصولا از اینکه کیفیت اصلی آهنگ ها فدا می شود تا آن موسیقی فضای کمتری را اشغال و زمان کمتری را برای دانلود صرف کند، بسیار ناراضی هستند.

در سال 2013 چه انتظاری از فناوری داریم؟

کنترل کننده های سلامت و تناسب اندام

در سال 2013 چه انتظاری از فناوری داریم؟

کنترل همه چیز با اینترنت

گرایش دیگری که انتظار داریم در سال جاری میلادی ببینیم، گسترش نرم افزارها و وسایلی است که به مردم اجازه می دهد تا به طور بی سیم بسیاری از وسایل روزانه خود همچون لامپ ها و وسایل آشپزخانه را با اسمارت فون ها و تبلت ها کنترل کنند. ما امسال احتمالا شاهد وسایل هوشمند بیشتر با هوشمندی داخلی خواهیم بود.

اینها فقط بخش کوتاهی از انتظارات ما در حوزه فناوری برای سال 2013 میلادی است. برخی گرایشات همچون سیستم های محاسبات ابری، خدمات از راه دور و ذخیره محتوا نیز مسایل مهمی هستند که در سال جاری پیشرفت بیشتری خواهند داشت. اما چیزی که جا دارد در اینجا اشاره کنیم، این است که در دنیای فناوری همیشه مسایلی پیش می آید که نمی توان از قبل پیش بینی کرد. یعنی محصولات یا فناوری های جدیدی عرضه می شوند که انتظارش را نداشته ایم و همین مساله، جذابیت این حوزه را بیشتر می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: