----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- استقرار یگان های ویژه پهپاد درمرز
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391 | 8:4 | نويسنده : افشین فتحی

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از مرز این استان گفت: امر وز نیروی انتظامی با اقتدار از مرزهای جمهوری اسلامی صیانت می کند.

فرمانده ناجا در ادامه افزود: با اجرای دیوار مرزی در استان و تلاش مرزبانان غیور به جرات می توان گفت سیستان و بلوچستان به لحاظ شاخص های امنیتی ارتقاء یافته است.

احمدی مقدم گفت: اگر از ابتدای انقلاب‏، امنیت را ارزیابی کنیم، به دلیل مرزی بودن و همجواری با کشورهای ناامن، فراز و نشیب هایی را طی این مدت شاهد بودیم؛ امروز می توان گفت که سیستان و بلوچستان از استان های امن بوده و این استان از رشد و شاخص امنیتی بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: بیشتر نقشه های دشمنان در این منطقه، بحث اختلاف انداختن بین دو مذهب شیعه و سنی است و آنها قصد دارند با انفجار در یک مسجد یا یک محله این مساله را به کل کشور تعمیم دهند.

وی از استقرار یگان های پهباد برای مراقبت هوایی و پاسگاه های نیروی انتظامی در نقاط مرزی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در زمینه تقویت یگان ها، ایجاد برجک ها، کار با سرعت و قوت در حال انجام است و مرزهای استان دریایی و هوایی به صورت شبانه روزی کنترل خواهد شد.

احمدی مقدم تاکید کرد: برای مرز دریایی نیز تجهیزات متناسب خریداری شده که امیدواریم تا پایان سال 92 اقدامات ناجا در مرزهای دریایی نیز به نتیجه برسد.

وی کاهش تولید و توزیع موادمخدر صنعتی در کشور نیز خبر داد و گفت: با اصلاح قانون در زمینه موادمخدر صنعتی و اتخاذ مجازات های بسیار سنگین برای مجرمان موادمخدر، در تولید و توزیع موادمخدر صنعتی شاهد کاهش آن بوده ایم.

احمدی مقدم اظهارداشت: با کنترل مبادی مرزی کشفیات موادمخدر نیز در چند ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در استان نیز گفت: بدون شک اجرای این طرح از برنامه های مهم نیروی انتظامی بوده و رضایت مردم را نیز در بر داشته است و استان سیستان و بلوچستان نیز از این استان ها در اجرای این طرح بوده است.

وی مردم و پلیس را در کنار هم دانست و افزود: برخورد با متخلفان، ارازل و اوباش، با جدیت تمام از سوی پلیس دنبال می شود و مردم نیز باید در کنار نیروهای پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: