----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- تل آویو اعزام نیروهای آمریکایی به صحرای سیناء را خواستار شد
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391 | 9:16 | نويسنده : افشین فتحی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی "دبکا" اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از وی درخواست کرد تانیروهای آمریکایی را برای رهبری کمپین گسترده مصر علیه سلفی ها و تروریست ها به صحرای سیناء اعزام کند.

سایت "دبکا" گزارش داد، گروهی پژوهشگر از میان افسران و سربازان در آینده ای نزدیک به صحرای سیناء می آیند.

سایت مذکور در ادامه آورد: تعلل آمریکا در مقابل آنچه در صحرای سیناء رخ می دهد باعث شد که گروه های صلح از گذشته تنهاتر شوند. رئیس جمهوری آمریکا یکی از مسئولان وزارت دفاع را چند روز گذشته به مصر اعزام کرده تا روند مبارزه با تروریسم را در دو جبهه مهم در لیبی و صحرای سیناء به جریان بیندازد.

اریک تریسجر، پژوهشگر آمریکایی در موسسه سیاست های خاور نزدیک آمریکا پیش بینی کرد که عملیات تروریستی در آینده نزدیک در صحرای سیناء رخ می دهد که این مساله صلح میان تل آویو و قاهره را مورد تهدید قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله صرفا یک فرضیه نیست، بلکه یقینا رخ خواهد داد، گفت: از زمانی که مصر کنترل خود را بر روی صحرای سیناء از دست داد، این مساله دردسرهایی را برای اوباما ایجاد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: