----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- یوونتوس ازشکست گریخت
تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392 | 14:20 | نويسنده : افشین فتحی

شاگردان آنتونیو کونته در روزی که جورجو کیلینی را به علت محرومیت و آندره آ پیرلو را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند، در دیداری فوق العاده دشوار برابر لاتزیو در استادیوم المپیک شهر رم، در حالی که از دقیقه 23 به علت اخراج بوفون بازی را 10 نفره دنبال می کردند، به تساوی 1-1 رضایت دادند تا نوار پیروزی های پیاپی یووه پس از 12 هفته به دست بیانکو چلستی ها پاره شود.

ترکیب دو تیم:

لحظات حساس بازی:

دقیقه 8: شوت رو پا و سرکش آرتورو ویدال با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: روی اشتباه جی جی بوفون در کنترل توپ، میروسلاو کلوزه تا آستانه زدن گل پیش رفت، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: روی پاس فوق العاده کونکو، میروسلاو کلوزه در موقعیت تک به تک با  بوفون قرار گرفت، دنیل ماسا داور بازی خطای بوفون روی کلوزه را مستحق دریافت کارت قرمز دانست تا یووه بازی را با 10 نفر ادامه دهد.

دقیقه 24: مارکو استوراری دروازه بان ذخیره یووه به جای کوادو آساموا وارد زمین شد.

دقیقه 35: پاس زیبای کارلوس توز را فرناندو یورنته در موقعیت پشت به دروازه در اختیار گرفت و با چرخشی عالی توپ را روانه دروازه حریف کرد، اما بیریشا سنگربان جوان لاتزیو با واکنشی به موقع مانع ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه 58: شوت مجکم پای راست کاندروا با اختلاف کمی از بالای دروازه استوراری به بیرون رفت.

دقیقه 62: چرخش و شوت عالی کارلوس توز را بیریشا، سنگربان لاتزیو راهی کرنر کرد.

دقیقه 75: سانتر عالی لدسما با ضربه سر  محکم میروسلاو کلوزه همراه شد،اما استوراری با واکنشی فوق العاده و به کمک تیر افقی دروازه توانست مانع از فروپاشی مجدد دروازه بیانکونری ها شود.

دقیقه 85: بغل پای فنی و استادانه کیتا،جوان 18 ساله لاتزیو با برخورد به تیرک عمودی دروازه یوونتوس به زمین بازگشت. تا یووه برای دومین بار به کمک تیر دروازه، از شکست برابر لاتزیو بگریزد.

شرح گل های بازی:

دقیقه 25: آندره کادروا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با بغل پای دقیق خود، مارکو استوراری سنگربان جانشین یوونتوس را مغلوب کرد تا بیانکو چلستی ها 1-0 پیش بیفتند.

دقیقه 60: سانتر نه چندان خوب لیششتاینر را فرناندو یورنته با ضربه سری استادانه، وارد دروازه لاتزیو کرد، تا نهمین گل خودش را در رقابت های سری آ این فصل به ثمر برساند.

آمار نهایی بازی:

گفتنی است، جیان لوئیجی بوفون با اخراج در بازی امشب، دیدار فوق العاده حساس هفته آینده یوونتوس برابر اینترمیلان در دربی ایتالیا را به علت محرومیت از دست خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: