----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- صندلی داغ زینب موسوی
تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392 | 13:31 | نويسنده : افشین فتحی

طرفداری- بی جا ندیدیم به صورت مرتب با اعضای سایت به صورت اختصاصی مصاحبه و آن را تقدیم کنیم تا شما ما را بهتر بشناسید. نفر بعدی که روی صندلی مجازی ما نشست، خانم زینب موسوی بود.

لطفا خود را معرفی و از نوع و شاخه فعالیتت تان در طرفداری برایمان بگویید.

بانو زینب موسوی هستم و در بخش اخبار اسپانیا فعالیت ناچیزی دارم.

 

نحوه آشنایی و عضویت شما در سابت به چه صورت بوده است؟

از طریق یکی از دوستان به نام علی امیری فر به آرمین جنت خواه معرفی شدم و از بهمن سال پیش کارمو شروع کردم.

 

چه  مدت است که با سایت همکاری می کنید؟

اینو تو سوال قبل اشتباهی جواب دادم. از بهمن سال 91

 

میزان همکاری تان با سایت در چه حدی است؟

اوایل خب خیلی زیاد و خفن و همه چی تموم بودم، ولی از تابستان به دلیل مشغله های کاری فعالیتم کم شد ولی الان مدتیه که دوباره تصمیم گرفتم بیشتر فعالیت کنم.

 

چه هدفی از همکاری با طرفداری دنبال می کنید؟

راستشو بگم؟ کارت خبرنگاری بگیرم بتونم برم ورزشگاه! (می خندد) ولی فضای طرفداری طوریه که آدمو عاشق خودش می کنه.

 

همکاری با یک سایت ورزشی چه حسی دارد؟

حس لامسه :))

 

حضور در سایت چه امتیازاتی برایتان داشته است؟

20 امتیاز مثبت+ سه چراغ روشن! بزرگترینش آشنایی با بهترین بچه های ایران زمین :)

 

چه مشکلاتی در راه رساندن سایت به جمع 5 سایت برتر ورزشی کشور تحمل کرده اید؟

مشکلات که زیاد بوده، از حمایت نشدن گرفته تا کارشکنی رقبا، اما طرفداری یک تیم بسیار خوب دارد و همین هم باعث موفقیت شده، البته من که کوچکترین عضو این جمعم.

 

بهترین مطلب یا خبری که در طرفداری خوانده اید یا نوشته اید، چه بوده است؟

یک مقاله ای نوشتم با عنوان "مرد هم گریه می کند، وقتی ..." که خداییش خیلی سخت بود، روزای آخر واسه پیدا کردن سوژه و عکس و کلیپ گوگل به گریه افتاده بود. (می خندد)

 

بهترین خاطره تان از حضور در جمع طرفداری چیست؟

2 خرداد امسال من در جمع دوستان بسیار خوبم حاضر شدم و یک سالگی سایت و جشن گرفتیم بسیار خوش گذشت. تفریحاتمون هم بسیار سالم بود!

 

بدترین خاطره تان از حضور در طرفداری چیست؟

خاطره بد که نمیشه گفت نیست، الانم یک موردی توی ذهنم هست که نمی گم تا اتحاد و همبستگی حفظ شه، ولی می شه گفت روزی که واسه اولین بازی لیگ جهانی تو تهران تو ورزشگاه راهم ندادن و با گریه مقاله ای در این زمینه نوشتم واقعا روز تلخی بود برام.

 

زیبا ترین بازی فوتبالی که دیده اید، کدام بازی بوده است؟

شاید بازی های زیباتر زیادی هم دیده باشم اما بازی ایتالیا- آلمان تو نیمه نهایی جام جهانی 2006 بسیار خاطره انگیز بود.

 

به نظرتان برترین بازیکن تاریخ کیست؟ بهترین بازیکن فعلی جهان چطور؟

مسلما تنها کسی که می تونه بهترین باشه از نظر من زین الدین زیدانه و بهترین بازیکن فعلی هم کریستیانو رونالدو است.

 

در ترکیب منتخب تاریخ فوتبال شما، چه کسانی حضور دارند؟

زیدان و 10 نفر دیگه ، برای بهترین تیم بودن کافیه زیدان رو داشته باشید.

 

به نظرتان تیم ملی در جام جهانی آینده چگونه نتیجه گیری خواهد کرد؟

فضاحت و ابروریزی محض!

 

چه علائقی غیر از فوتبال دارید؟

شعر و نوشتن بخش اعظمی از زندگی  مو تشکیل میدن، یه کمی هم به نامزدم علاقمندم. (می خندد)

 

آیا خودتان هم فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کنید؟

صد در صد!

 

کدام بخش سایت را به خوانندگان توصیه می کنید؟

اخبار منتشر شده توسط من و مقالات محمد رضا احمدی :)

 

آینده طرفداری را چگونه می بینید؟

بسیار روشن

 

وجه متمایز طرفداری نسبت به سایر سایت های ورزشی شبیه به آن در چیست؟

چرا من همه رو قبلا جواب دادم؟ (می خندد) تیم فوق العاده ای که داره و بالاتر از اون مدیریت فوق العاده آرمین جنت خواه.

 

تا چه حد سعی در رعایت بی طرفی در انتقال خبر می کنید؟

خیلی زیاد، من خودم به عنوان یک مخاطب اگر حس کنم چیزی جز حقیقت در رسانه وجود داره دچار حس بی اعتمادی می شم و ابدا دوست ندارم مخاطبین طرفداری به چنین حسی برسند.

 

مهمترین شعار زندگی شما چیست؟

سخنی از مولا امیرالمونین: احمق کسی است که بخواهد همه را راضی نگه دارد.

 

 و حرف آخر؟

طرفداری یکی از بزرگترین شانس های زندگی من بوده و از همه دوستانی که این فرصت و به من دادند بسیار متشکرم. به ویژه از محمد رضا احمدی عزیز و شهروز حدادیان گرامی که خیلی کمکم کردند تا به عنوان یک بانو بتونم تو سایت فعالیت خودم رو شروع کنم.

جهت عضویت در سایت ایران ناز کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: