----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392 | 13:24 | نويسنده : افشین فتحی
نسخه چاپيارسال به دوستان
مورینیو: ونگر همیشه غر می‌زند/ ناعادلانه روزهایی است که آرسنال به میدان می‌رود

سرمربی چلسی در خصوص اظهار نظر ونگر در مورد انتقال خوان ماتا به منچستریونایتد تاکید کرد او همیشه غر می‌زند.

خبرگزاری فارس: مورینیو: ونگر همیشه غر می‌زند/ ناعادلانه روزهایی است که آرسنال به میدان می‌رود
 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه خوان ماتا در حال انجام پروسه قرارداد 37 میلیون پوندی خود برای انتقال از چلسی به منچستریونایتد است، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به انتقاد از این انتقال پرداخته و اعلام کرده این کار ناعادلانه است.

ژوزه مورینیو در این زمینه گفت: غر زدن‌های ونگر یک اتفاق طبیعی است زیرا او همواره این کار را انجام می‌دهد. این کار در ذات او است. اگر آرسنال، منچسترسیتی یا لیورپول نیز برای خرید ماتا اقدام کرده‌ بودند می‌توانستند او را با قیمتی مشابه به تیم خود ببرند.

مورینیو ادامه داد: یک تیم فقط می‌تواند با 11 بازیکن به میدان برود نه 12 تا. تیم‌های منچسترسیتی، آرسنال و منچستریونایتد مملو از بازیکنان بزرگ است. اگر ماتا برای هر کدام از این باشگاه‌ها بازی کند به آن معنا است که بازیکن دیگری بیرون از ترکیب می‌ماند. ونگر همواره نظرهایی در خصوص این رخدادها دارد و آنها را هم در اختیار دیگران می‌گذارد. من هم نظرهای او را می‌پذیرم اما وقتی می‌گوید که این کار ناعادلانه بوده است، باید بگویم ناعادلانه این است که تیم او همواره در بهترین روز از هفته (که همواره مورد نظر آنها است) به میدان می‌رود. همیشه، همیشه اینطور بوده است.

 

جهت عضویت در سایت ایران ناز کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: