----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- فالکائو جام جهانی راازدست داد
تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392 | 8:44 | نويسنده : افشین فتحی

 

همان طور که پیش بینی می شد مصدومیت رادامل فالکائو از ناحیه زانو باعث شد تا این ستاره کلمبیایی 6 ماه از میادین فوتبال به دور بماند.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت  Goal، رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی و 29 ساله باشگاه موناکو  دیشب در دیدار برابر تیم دست چهارمی چاسلای، در چارچوب رقابت های جام اتحادیه فرانسه ، زمین را به علت مصدومیت  از ناحیه زانو ترک کرده بود. قرار بود امروز پس از انجام معاینات بیش تر مدت زمان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

حال ساعاتی پیش دکتر خوزه کارلوس نارونا پزشک اختصاصی فالکائو تایید کرد که رباط صلیبی این بازیکن دچار پارگی شده و برای بهبود به 6 ماه زمان نیاز دارد. بدین ترتیب انتظار می رود که فالکائو نتواند تیم ملی کشورش را در جام جهانی آینده در کشور برزیل همراهی کند، تا شاگردان خوزه پکرمن در تیم ملی کلمبیا، اصلی ترین مهره تیمشان را در این رقابت ها در اختیار نداشته باشند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: