----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392 | 8:32 | نويسنده : افشین فتحی

منچستر یونایتد3 (1) - 3 (2) ساندرلند ؛ باخت دراماتیک شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

- بازی برگشت دو تیم منچستر یونایتد و ساندرلند دقائقی پیش در ورزشگاه اولدترافورد با برتری گربه های سیاه در ضربات پنالتی به پایان رسید.

این بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز شد. 

منچستر یونایتد که دیدار رفت را با نتیجه دو بر یک واگذار کرده برای حذف نشدن نیاز به حداقل یک گل داشت که این گل پس از فشار های فراوان و از دست رفتن چند موقعیت بالاخره در دقیقه 37 توسط جانی ایونز به ثمر رسید. در یکی از این موقعیت ها ضربه درن فلتچر به تیر دروازه برخورد کرد.

جانی ایونز روی پاس دنی ولبک که از ارسال عدنان یانوزای حاصل شد، موفق شد گل اول منچستر یونایتد را به ثمر برساند و این تیم را پیش بیاندازد.

پس از گل منچستر یونایتد، ساندرلند بازی را در اختیار گرفت و در جدی ترین موقعیت ساندرلند در نیمه اول وس براون با یک ضربه سر دروازه منچستر یونایتد را تهدید کرد.

اما در نیمه دوم منچستر یونایتد برای قطعی کردن برد خود از همان ابتدا بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 46 روی حرکت چیچاریتو یک ضربه ایستگاهی به دست آمد که البته عدنان یانوزای این ضربه را از دست داد. 

پس از دقیقه 50 فشار ساندرلند بیشتر شد و برتری نسبی با ساندرلند بود؛ اوج حملات ساندرلند در دقائق 70 الی 80 بازی بود که بازیکنان این تیم بارها دروازه دیوید دهیا را تهدید کردند.

بازی در 90 با نتیجه 1 بر 0 به سود منچستر یونایتد خاتمه یافت اما به دلیل قوانین لیگ کاپ و به دلیل مساوی شدن دو تیم در مجموع دو بازی با نتیجه 2 بر 2 بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

وقت های اضافه با حملات نصفه و نیمه ساندرلند آغاز شد چرا که حفظ نتیجه در وقت های اضافه به منزله صعود منچستر یونایتد به فینال بود.

اما در یکی از جدی ترین موقعیت های منچستر یونایتد در نیمه اول وقت های اضافه چیچاریتو یک موقعیت گل زنی را از دست داد. 

نیمه دوم اما داستانی دراماتیک و متفاوت داشت؛ در حالی که منچستر یونایتد تنها یک دقیقه با فینال فاصله داشت بردزلی موفق شد روی اشتباه مسلم دهیا دروازه منچستر یونایتد را باز کند تا ناکامی های منچستر یونایتد تکمیل شود. 

اما این پایان  داستان نبود، یونایتد بالاخره با مویس به اصالت خود بازگشت و در آخرین ثانیه بازی گل دوم و به نوعی تساوی را زد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

حرکت فوق العاده عدنان یانوزای و پاس او برای چیچاریتو باعث شد بازی به تساوی کشیده شود و کار به ضربه پنالتی کشیده شود.

 

اما پس از دو ساعت بازی شاهد فاجعه پنالتی ها بودیم!

از مجموع 10 پنالتی زده شده تنها سه پنالتی به تور دروازه رسید و سایر پنالتی ها به اشکال مختلفی از دست رفتند.

دو پنالتی اول ساندرلند توسط گاردنر و فلتچر از دست رفت و پنالتی اول یونایتد نیز توسط ولبک از دست رفت، اما بالاخره در دومین ضربه پنالتی درن فلتچر موفق شد قفل دروازه ساندرلند را باز کند.

در ضربات پنالتی شاهد درخشش دهیا بودیم او عملکرد بسیار خوبی داشت اما ظاهرا شیاطین سرخ قصد گل زنی نداشتند و سرانجام پس از از دست رفتن چند پنالتی پشت سر هم، پنالتی رافائل دا سیلوا آخرین پنالتی یونایتد را از دست داد تا ساندرلند موفق شود در تئاتر رویا ها به آرزوی خود برسد و راهی فینال شود.

از دست دادن پنالتی توسط عدنان یانوزای نیز از اتفاقات عجیب این دیدار بود. او که یکی از بهترین های منچستر یونایتد در این بازی بود به بدترین شکل ممکن پنالتی خود را از دست داد.

حال با این شرایط شانس منچستر یونایتد برای کسب جام در این فصل تقریبا صفر است؛ آن ها در لیگ های حذفی، حذف شده اند و در لیگ برتر با صدر جدول اختلاف 14 امتیازی دارند. در لیگ قهرمانان اروپا نیز کار شاگردان مویس بسیار سخت است، حالا دیگر شکست منچستر یونایتد در برابر المپیاکوس هم دور از انتظار نیست!

در نهایت می توانید آمار بازی و امتیازات بازیکنان را مشاهده کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: