----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | 15:26 | نويسنده : افشین فتحی

نقل قول های ماندگار یورگن کلوپ

در پیروزی یا شکست، شادی یا ناراحتی یورگن کلوپ سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند، همیشه اظهار نظرهای به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته است.

کمتر اشخاصی در دنیای فوتبال هستند که دارای قدرت بداهه گویی و اظهار نظرهای خاص و منحصر به فرد باشند. یکی از این افراد یورگن کلوپ سرمربی دوست داشتنی و کاریزماتیک تیم دورتموند است که علاوه بر توانایی سرمربیگری فوق العاده، با داشتن این ویژگی از سایر مربیان متمایز شده است. بخش بین الملل Goal در اقدامی جالب این نقل قول ها را در کنار هم جمع آوری کرده است که با هم آن ها را مرور می کنیم:

1- "بله درست است، من مو کاشته ام. من که فکر می کنم نتیجه اش واقعا جذاب و عالی شده، به نظر شما این طور نیست!؟"
اعتراف بی پرده کلوپ به رسانه ها در تعطیلات بین فصل های 12-2011 و 13-2012 میلادی.

2- "وقتی که من اولین مصاحبه ام را انجام دادم، بسیار ناراحت بودم. بعد از 10 دقیقه احساس بهتری داشتم. 30 دقیقه که گذشت، احساس کردم که ما بازی را بردیم."
واکنش کلوپ به اولین کنفرانس خبری اش که بعد از یک شکست به آن رفته بود.

3- "ما منتظر او خواهیم ماند، مثل زنی که همسرش در زندان است و او منتظر آزاد شدنش است."
مصدومیت مت هوملز ممکن بود باعث ایجاد ضعف و ناراحتی برای هر مربی بشود، اما این مربی آلمانی با فلسفه خودش به این موضوع نگاه می کند.

4- "وقتی که من اولین کارت قرمز را به عنوان سرمربی دریافت کردم، کمی احساس غرور کردم. این احساسم بیشتر شد وقتی که برای چهارمین بار اخراج شدم و گفتم که این جا چندبار اشتباه کردن مجاز است؟ اگر تا 15 بار می شود، شما یک بار دیگر هم می توانید اشتباه کنید."
واکنش های او حتی زمانی که برای چندمین بار تصمیمات مشکوک داوری گرفته می شد، در نوع خود جالب بود.

5- "به او یک مسیج دادم و گفتم: شالکه؟؟؟!!؟؟
او تا امروز صبح پسر خوبی بود. چرا؟ چون که او تا امروز صبح در میلان بازی می کرد."

باید اعتراف کرد که کلوپ از پیوستن بازیکن سابق دورتموند یعنی کوین پرنس بواتنگ به تیم رقیب یعنی شالکه اصلا خوشحال نبود.

6- "گندت بزنن. من همان اندازه دوست دارم با تو مصاحبه کنم که دوست دارم دندان درد داشته باشم. آیا مجبوری به اینجا بیای؟"
کلوپ همیشه خوش برخورد بود ولی یک کینه نسبت به خبرنگار SWR داشت که در پاسخ به درخواست او برای مصاحبه، چنین پاسخ داد.

منتظر قسمت دوم این مطلب باشید....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: