----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 25نکتهمقایسه آماری 4لیگ معتبر اروپا
تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392 | 15:16 | نويسنده : افشین فتحی

به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در 11 هفته‌ای که از شروع لیگ برتر انگلیس، 13 هفته‌ای از لالیگای اسپانیا و 12 هفته‌ای که از آغاز سری A ایتالیا و بوندس‌لیگای آلمان در فصل جاری گذشته آمار جالب توجهی به ثبت رسیده که آنها را در زیر مشاهده می‌کنید:
1- با کمال تعجب، لیگ برتر انگلیس در میان 4 لیگ مطرح اروپا لیگی است که کمترین میانگین گل در هر بازی را دارد : 2.42 گل در هر بازی. بوندس‌لیگای آلمان با میانگین 3.01 گل پرگل‌ترین لیگ تا این مقطع از فصل بوده است.
2- پس از بوندس‌لیگا، لیگ‌ دسته اول فوتبال ایتالیا (سری A) و لالیگای اسپانیا به ترتیب دومین و سومین لیگ پرگل اروپا در این فصل بوده‌اند.
3- با ثبت یک تساوی در هر 4 بازی، سری A بیشترین تساوی را در این فصل از رقابت‌های اروپایی داشته است.
4- لیگ برتر انگلیس لیگی بوده است که بیشترین تساوی بدون گل را در این فصل داشته است. در حالی که در این فصل از لیگ برتر انگلیس 13 تساوی بدون گل ثبت شده، بوندس‌لیگای آلمان با تنها 2 تساوی بدون گل، کمترین آمار را در این زمینه دارد.
5- تنها 3 تیم بارسلونای اسپانیا، بایرن مونیخ آلمان و رم ایتالیا هنوز در این فصل از رقابت‌های اروپایی در 4 لیگ مطرح اروپا نباخته‌اند.
6- نورنبرگ آلمان تنها تیم در میان 4 لیگ معتبر اروپا است که در این فصل هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.
7- با میانگین تقریبی 2.92 گل در هر بازی، تیم بارسلونای اسپانیا بیشترین میانگین گل زده در هر بازی را دارد.
8- تیم کریستال پالاس انگلیس با میانگین 0.54 گل زده در هر 2 بازی، کمترین میانگین گل زده در هر بازی را دارد.
9- تیم رم ایتالیا با تنها 3 گل خورده در 12 بازی، بهترین خط دفاعی را در 4 لیگ مطرح اروپا دارد.
10 - تیم ساسولوی ایتالیا با 28 گل خورده (به طور میانگین 2.4 گل خورده در هر بازی) بدترین خط دفاع را دارد.
11- کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید اسپانیا با 16 گل زده در تمامی رقابت‌هایی که در این فصل به میدان رفته است، برترین گلزن این فصل در میان 4 لیگ برتر قاره سبز بوده است. پس از او دیه‌گو کاستا، مهاجم برزیلی‌الاصل اتلتیکومادرید با 13 گل و جوزپه روسی، مهاجم ایتالیایی فیورنتینا با 11 گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
12- تنها در لیگ برتر انگلیس یک بازیکن هم عنوان برترین گلزن را در اختیار دارد هم عنوان بهترین پاسور و او کسی نیست جز سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی. در تعداد گل‌های زده آگرو با لوئیز سوارز و دانیل استوریج، 2 مهاجم لیورپول در عدد 8 برابر است.
13- تیم‌های یوونتوس، بارسلونا، اتلتیکومادرید، هلاس ورونا (ایتالیا)، منچسترسیتی، دورتموند و بایرن مونیخ در این فصل تمامی بازی‌های خانگی خود در رقابت‌های داخلی را برده‌اند و در خانه هیچ امتیازی از دست نداده‌اند.
14 - سلتاویگو (اسپانیا)، نورنبرگ، اینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ (هر 3 از آلمان) نیز بدترین آمار را در بازی‌های خانگی خود کسب کرده‌اند. سلتاویگو در 7 بازی خانگی خود 3 تساوی و 4 شکست داشته است در حالی که 3 تیم آلمانی نیز هنوز در خانه موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.
15- بارسلونا در این فصل بهترین آمار را در رقابت‌‌های لیگ داشته است. این تیم در 13 بازی که انجام داده تنها یک مساوی داشته و مابقی را برده است.
16 - کریستال پالاس (انگیس)، کاتانیا (ایتالیا) و هانوفر (آلمان) در این فصل در هیچ یک از بازی‌‌های خانگی خود گلی به ثمر نرسانده‌اند.
17- با 38 گل، بارسلونا بیشترین آمار گل زده را در 4 لیگ مطرح اروپا دارد.
18 - سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی بارسلونا با 8 پاس گل بهترین پاسور در لیگ‌های مطرح اروپا است.
19 - با 370 دقیقه بازی بدون گل، یوونتوس رکورددار بیشترین مدت زمان بسته نگه‌داشتن دروازه‌ را در میان تمام تیم‌های 4 لیگ مطرح اروپا دارد. آخرین بازیکنی که در سری A به جی‌جی بوفون گل زد، جوزپه روسی در 20 اکتبر در جریان پیروزی 4 بر 2 فیورنتینا برابر یوونتوس بود.
20 - بورسیا دورتموند تحت هدایت یورگن کلوپ با میانگین 9.25 شوت داخل چارچوب در هر بازی، دقیق‌ترین شوت‌ها را به سمت دروازه‌ رقبایش شلیک‌ کرده است. در لالیگا رئال مادرید با میانگین 8.7 شوت داخل چارچوب در هر بازی رتبه اول را دارد.
21 - 9 بازی بدون گل خورده بیشترین تعداد بازی بدون گل خوردن در این فصل است که در اختیار رم قرار دارد. بارسلونا از این حیث با 7 بازی بدون گل خورده در رده دوم است.
22- هانوفر آلمان با میانگین 19.3 خطا در هر بازی خشن‌ترین تیم در 4 لیگ مطرح اروپا است. در اسپانیا این عنوان از آن اسپانیول با میانگین 17.5 خطا در هر بازی است.
23- بازیکنان الچه اسپانیا با 23کارت زرد که به طور میانگین 3.69 کارت زرد در هر بازی می‌شود، در این فصل بیشترین کارت زرد را در میان تمامی تیم‌های 4 لیگ معتبر اروپا دریافت کرده‌اند.
24 - بازیکنان رئال مادرید با میانگین تقریبی 5 آفساید در هر بازی در 4 لیگ برتر قاره سبز بیشترین تعداد حضور در موقعیت آفساید را دارند.
25- از حیث میانگین آفساید در هر بازی لالیگای اسپانیا با میانگین 5.4 در هر بازی، رتبه نخست را دارد و لیگ برتر انگلیس با میانگین 3.2 در رتبه آخر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: